woensdag 1 augustus 2012

Weblog probeersel


Dag Allemaal

Dit is onze weblog, tenminste, dat zou het kunnen worden.
Hier kunnen we van alles met elkaar delen voorzover het over de Tuin gaat.

Plannen, ideeën, interessante artikeltjes over Permacultuur, noem maar op.
Ik stel voor dat we het gewoon een beetje uitproberen. INTUSSEN HEB IK ER AL EEN HEEL STEL ARTIKELTJES OP GEPLAATST

Ik zal jullie mede-auteur maken, dan kan ieder stukjes plaatsen.
En je kunt ook reageren op berichten. (en ik kan daarvoor indien gewenst gebruiksaanwijzingen geven) Reageren op een bericht is heel goed voor de communicatie, je weet dan dat het gelezen is, en wat men er eventueel van vindt.


Een paar tuinfoto's:



Moestuin Zuidwestzijde

Oostzijde

Zuidoostzijde


Westzijde

Zuidzijde

Hij ziet er al lekker uit. Welk ras zou dit zijn? 

3 opmerkingen:

  1. Als je hier gereageerd hebt kun je nog klikken op Aanmelden via e-mail, zie onder dit tekstvenstertje, dan krijg je telkens automatisch een e-mail, en kun je alle reacties volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk Carin. Kan jij de komende bijeenkomst verder uitleggen en laten zien vooral hoe dit werkt?
    Ik vind de foto's van de tuin prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Het is niet moeilijk maar je moet vooral niet alles tegelijk willen kunnen. ( ) Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter